Speel de nieuwste gratis gokkasten online
 
 Speluitleg per kast

1.
Medieval
2.
Wild sixteen
3.
Hot 4 reel
4.
Extreme machine
5.
Clowns & crowns
6.
Ultra 4 reel
7.
Spinning wheel
8.
The joker
9.
Jokers wild
10.
Bubbles
11.
Reel twist
12.
Gold run
 

 
Medieval

Medieval wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen ongeacht de inzet. De speler kan kiezen tussen de inzetten 1, 5, 10 ,20, 40 en 80. Het spel heeft een middeleeuws thema met 4 bonus features die met dit thema in verband staan.

* Night Of The Knights.

Indien er 3 Knight-symbolen zichtbaar zijn zal het bordje van Night Of The Knights verlicht worden. Bij een volgende win zijn de Knight-symbolen wild en tellen voor elk ander symbool met uitzondering van de bonussymbolen towers, swords, shields. Wanneer er een win is komt deze feature te vervallen.

* Revenge Of The Swords.

Indien er 3 Sword-symbolen zichtbaar zijn zal het bordje van Revenge Of The Swords verlicht worden. De 3 symbolen met de laagste waarde leveren een mystery prijs op van minimaal 1x de inzet en maximaal 20x de inzet. Wanneer er een win is komt deze feature te vervallen.

* Tower Power.

Indien er 3 Tower-symbolen zichtbaar zijn zal het bordje van Tower Power verlicht worden. De volgende win zal x2, x3 of x4 zijn. Wanneer er een win is komt deze feature te vervallen.

* Shields Of Protection.

Indien er 3 Shield-symbolen zichtbaar zijn zal het bordje van Shield Of Protection verlicht worden. Wanneer er nu een prijs valt zal alleen deze feature vervallen en behoud je eventueel andere verzamelde features. Indien de speler van inzet verandert verliest hij of zij ALLE actieve features!

Indien de winbank meer dan 10000 punten bevat wordt een gedeelte hiervan naar de spaarbank verplaatst die door de speler genomen kan worden door op de Neem Spaarbank knop te drukken.

 
Wild sixteen

Wild sixteen wordt gespeeld op 4 rollen met minimaal 2 winlijnen en maximaal 16 winlijnen, dit hangt af van de gekozen inzet.

Door middel van de inzet knoppen 1, 5, 10, 20, 40 en 100 kan de speler kiezen voor de gewenste inzet.

Inzet 1 wordt gespeeld met 2 winlijnen.
Inzet 5 wordt gespeeld met 4 winlijnen.
Inzet 10 wordt gespeeld met 8 winlijnen.
Inzet 20, 40 en 100 worden gespeeld met 16 winlijnen.

Wanneer het bordje WILD SIXTEEN actief verlicht wordt dan geldt dit symbool voor elk andere symbool en is deze dus wild. Deze wordt willekeurig verlicht evenals het bordje WIN x2. Bij het bordje WIN x2 worden de prijzen die op dat moment vallen dubbel geteld.

Wanneer de winbank meer dan 10000 punten bevat wordt een gedeelte hiervan naar de spaarbank verplaatst. Deze kunnen door de speler worden overgezet naar de punten meter door op de Neen Spaarbank knop te drukken.

 
Hot 4 reel

Hot 4 reel wordt altijd gespeeld op 4 rollen en 10 winlijnen, ongeacht de inzet.

Bij een hogere inzet is de waarde van de prijzen ook hoger.

Door middel van de inzet- en inzet+ knop kan de speler kiezen voor een hogere of een lagere inzet. De speler kan kiezen tussen de inzetten 1, 5, 10, 20, 40 en 100.

Indien er op elke rol een Hot-symbool valt krijgt de speler een prijs van 40 keer zijn of haar inzet. Wanneer er 3 Hot-symbolen vallen op de rollen wordt het bonusspel gestart waarbij de prijs op kan lopen van 4 maal de inzet tot 40 maal de inzet.

Wanneer de winbank meer dan 10000 punten bevat wordt een gedeelte hiervan naar de spaarbank verplaatst, deze kunnen door de speler worden overgezet naar de punten meter door op de Neen Spaarbank knop te drukken.

 
Extreme machine

Het spel Extreme machine kan gespeeld worden op 1 of 2 spellen tegelijk.

Het spel begint met 100 punten die verplaatst kunnen worden naar de puntenmeter of puntenmeters van spel A en/of spel B.

Zo kan de speler er voor kiezen om alle punten over te zetten op 1 spel of op beide spellen.

Punten kan men over zetten door op de Neem Spaarbank button te klikken.

Met de Neem Punten button kan de speler punten terug plaatsen naar de spaarbank.

Het spel begint bij inzet 1. Wanneer er voldoende punten in de winbank staan kan de speler voor een hogere inzet kiezen. De verschillende inzet mogelijkheden per spel zijn 1, 5, 10, 20, 40 en 100 punten per spelbeurt. Naarmate de inzet hoger is zullen ook de wins verhogen.

Bij inzet 1 wordt er op 2 winlijnen gespeeld.
Bij inzet 5 wordt er op 4 winlijnen gespeeld.
Bij inzet 10 wordt er op 8 winlijnen gespeeld.
Bij inzet 20, 40 en 100 wordt er op 16 winlijnen gespeeld.

Wanneer de speler er voor kiest om op 1 spel te spelen draaien wel de rollen van het andere spel mee. Indien er geen inzet op een spel is geplaatst worden hier dus ook geen wins uitgekeerd. Er draaien dus te allen tijde 8 rollen.

Willekeurig wordt in het spel de prijsverdubbelaar actief. Wanneer dit gebeurd wordt een eventuele win verdubbeld.

 
Clowns & crowns

Het spel Clowns and crowns kan gespeeld worden op 1 of 2 spellen tegelijk. Het linker en rechter spel hebben echter wel enkele verschillen.

Bij spel A telt het CLOWN-symbool voor ieder ander symbool en is dus wild.

Bij spel B geeft het CROWN-symbool een mystery prijs.

Het spel begint met 100 credits die verplaatst kunnen worden naar de puntenmeter of puntenmeters van spel A en/of spel B. Zo kan de speler er voor kiezen om alle credits over te zetten op 1 spel of op beide spelen. Credits kan men over zetten door op de Neem Spaarbank button te klikken. Met de Neem Punten button kan de speler credits terug plaatsen naar de spaarbank.

Wanneer er credits in het puntendisplay staan kan de speler een inzet bepalen door op de Kies Inzet button te drukken. Het spel begint bij inzet 1. Wanneer er voldoende credits in de winbank staan kan de speler voor een hogere inzet kiezen. De verschillende inzet mogelijkheden per spel zijn 1, 5, 10, 20 en 40 credits per spelbeurt. Naarmate de inzet hoger is zullen ook de wins verhogen.

Op elke inzet wordt op 5 winlijnen gespeeld. Wanneer de speler er voor kiest om op 1 spel te spelen draaien wel de rollen van het andere spel mee. Indien er geen inzet op een spel is geplaatst worden hier dus ook geen wins uitgekeerd. Er draaien dus ten alle tijde 6 rollen.

Willekeurig wordt in het spel de prijsverdubbelaar actief. Wanneer dit gebeurt wordt een eventuele win verdubbeld.

 
Ultra 4 reel

Ultra 4 reel wordt gespeeld op 4 rollen en 10 winlijnen ongeacht de inzet. Bij een hogere inzet is de waarde van de prijzen ook hoger. Door middel van de Inzet-min en Inzet-plus knop kan de speler kiezen voor een hogere of een lagere inzet. De speler kan kiezen tussen de inzetten 1, 5, 10, 20, 40 en 100.

Wanneer de winbank meer dan 10000 punten bevat wordt een gedeelte hiervan naar de spaarbank verplaatst die door de speler genomen kan worden door op de Neem Spaarbank knop te drukken.

 
Spinning wheel

Spinning Wheel bestaat uit een basisspel, een vervolgspel en een bonusspel.

Basisspel:

Het basis rollenspel wordt gespeeld op 1 winlijn. De behaalde prijzen kunnen worden genomen of gespaard voor latere vervolgspelen. Bij het 1/2-spel kan de speler kiezen tussen de inzetten 5, 10, 20 of 40 punten per spel.

Vervolgspel:

In het vervolgspel kan de speler kiezen voor een inzet van 5, 10, 20 of 40 punten. In dit spel zijn 5 en maximaal 10 winlijnen actief. Op inzet 5 en 10 wordt er gespeeld met 3 rollen en op inzet 20 en 40 met 4 rollen.

Bonusspel:

Indien er drie of vier Spinning Wheel-symbolen zichtbaar zijn op rol 1-2-3-X of X-2-3-4 of 1-2-3-4 dan wordt het bonus spel gestart. Bij inzet 5 gebeurt dit eenmaal, bij inzet 10 tweemaal. Bij inzet 20 met 3 symbolen mag de speler tweemaal het bonusspel spelen en met 4 symbolen mag de speler viermaal het bonusspel spelen.

Bij inzet 40 met 3 symbolen mag de speler driemaal het bonusspel spelen en met 4 symbolen mag de speler zesmaal het bonusspel spelen.

Elke keer dat de speler het bonusspel speelt genereert het spel automatisch hier een win bij, bestaande uit 1 tot maximaal 10 winlijnen.

 
The joker

The joker is een 1000 punten machine. De automaat gebruikt zes rollen (2x3). De speler kan kiezen uit twee basisspellen en in het vervolgspel een keuze maken uit inzet 5, 10 en 20. Het vervolgspel is ook direct toegankelijk via het 0/1 spel.

Basisspel 1: onderste rollenset

Basisspel 1 wordt gespeeld op de 3 onderste rollen; prijzen worden uitgekeerd zoals weergegeven in het prijzenschema. Alle prijzen kunnen worden genomen met de Neem Win knop of aan de clubmeter worden toegevoegd met de Start / Sparen knop.

Kop of munt gamble

Alle prijzen gewonnen in het basisspel kunnen tot dubbel of niets worden gegokt met de Kop / Munt knop. Prijzen kunnen worden verdubbeld tot een maximum van 200 punten. Prijzen boven 100 punten kunnen worden gegokt tussen 0 en 200.

Basisspel 2: 0/1 spel

Na een succesvol 0/1 spel wordt de punt toegevoegd aan de totaal win, deze punten kunnen weer worden genomen door de Neem Win knop in te drukken.

Vervolgspel: inzet 5

Het vervolgspel inzet 5 wordt gespeeld op vijf winlijnen op de drie bovenste rollen. De prijzen, zie prijzenschema, worden automatisch toegevoegd aan de totaal win tot een maximum van 1000 punten. Alle punten boven de 1000 worden automatisch toegevoegd aan de winbank. De winbank is te nemen door de Neem Bank knop in te drukken.

Vervolgspellen: inzet 10 en 20

Prijzen worden uitgekeerd als in inzet 5 aangegeven met de volgende twee extra features:

Jokers Wild

inzet 10: jokersymbool wild (= geldt voor alle symbolen) op middelste rol;
inzet 20: jokersymbool wild op alle rollen.

Money Bag Feature

Op de bovenste rollen zijn tevens geldbuidels afgebeeld. Drie geldbuidels kriskras geven 1 hit bij de munten als prijs. Sommige munten geven een extra hit. Het totaal aantal hits kan oplopen tot 5 per speler. Bij inzet 10 wordt met zilveren munten gespeeld, bij inzet 20 met gouden.

 
Jokers wild

Jokers wild bestaat uit een basisspel, een gamble spel en een featurespel.

Basisspel:

Het basisspel wordt gespeeld op 4 rollen, elk bedrukt met 25 symbolen. Wins (zie prijzenschema) gelden op de winlijn. Wins boven de 2 punten kunnen worden genomen of gegokt (max. 200).

Gamble:

Wins van 200 punten worden automatisch genomen. Wins van 4 en hoger kunnen met ‘Herstel / innen’ worden genomen.

Featurespel:

Bij 4 punten kan er worden gedrukt voor een hoger nummer in de ladder.

Bij 5 punten wordt de feature ‘gelijk is goed’ actief en wanneer je nu het hoger/lager spel speelt en je komt op een nummer kaart wat even hoog is als je vorige kaart, gaat het spel door.

Bij 6 punten wordt de feature ‘andere kaart’ actief en wanneer je nu het hoger/lager spel speelt en op de button andere kaart drukt, verschijnt er een andere kaart.

Bij 7 punten wordt de feature ‘joker’ actief en wanneer je nu het hoger/lager spel speelt en op de button Joker drukt, ga je automatisch verder in het hoger/lager spel.

Bij 8 punten start het hoger/lager spel.

Bij 9 punten start het hoger/lager spel.

Bij 10 punten start het hoger/lager spel en krijg je een joker. Deze kan gebruikt worden door op de button Joker te drukken.

Tijdens het hoger/lager spel is het de bedoeling dat je een hogere of lagere kaart kiest die op dat moment op de vierde rol op de winlijn zichtbaar is. Waarden kunnen worden genomen. Bij Mystery Prijs krijg je een willekeurige prijs te zien die je kan nemen. Bij Nudges krijg je een willekeurig aantal nudges die men kan nemen. Bij Kies een Prijs krijgt de speler meerdere prijzen te zien die men kan nemen door op de Stop knop te drukken. Bij Super Match krijgt de speler de keuze om uit 3 verschillende symbolen op de vierde rol een keuze te maken.

 
Bubbles

Bubbles bestaat uit een basisspel en een clubspel.

Het spel wordt gestart met 100 punten in het basisspel met de inzet van 1 credit, door de Kies inzet knop te gebruiken kan men een andere inzet selecteren en ervoor kiezen om het bovenspel / 0-1 spel te spelen.

Basisspel:

Het basisspel wordt gespeeld op de onderste rollenset en kan een win geven op de winlijn met uitzondering van de Bubbles symbolen, deze geven een kris-kras mystery prijs. Een win (100 punten of minder) kan tot dubbel of niets gegokt worden met de Kop of Munt knoppen, of genomen worden door de Innen/Herstel button te gebruiken. Door de hold buttons te bedienen kan men ervoor kiezen om in een speelbeurt een bepaalde rol eenmalig vast te houden voor de volgende speelbeurt. Door de Innen/Herstel button te bedienen kun je de geselecteerde rollen ook weer loszetten.

Clubspel:

Het clubspel wordt gespeeld op de bovenste rollenset. Met de Kies Inzet knop kunnen in het clubspel 5, 10, 20 of 40 punten ingezet worden. Indien je niet over voldoende punten beschikt in de clubmeter om de gewenste inzet uit te voeren, wordt het 1/0 spel gestart (het 1/0 spel zet na elke druk op start 1 punt in de clubmeter totdat de benodigde credits zijn behaald).Gewonnen punten worden bij de clubmeter opgeteld. Deze kunnen worden gebruikt voor het verder spelen van clubspellen, of genomen worden naar de winbank. Er kunnen maximaal 1000 punten per spelbeurt gewonnen worden. De clubmeter heeft een max van 5000 punten. Indien je boven de 5000 punten komt in de clubmeter worden er 1000 punten naar de winbank overgezet. De inhoud van de winbank kan naar de puntenmeter gezet worden door Neen Winbank in te drukken.

 
Reel twist

Reel twist bestaat uit een basisspel, een 0/1 spel, een clubspel en de Real twist feature.

De speler kan met Kies Spel kiezen uit de volgende spelmogelijkheden:

Basis rollenspel, inzet 1
0/1-spel, clubspel inzet 5
0/1-spel, clubspel inzet 10

Basisspel:

Het basisspel gebruikt drie rollen. Bepaalde combinaties op de winlijn (zie prijzenschema) geven prijs. Alle gewonnen prijzen uit het basisspel gaan automatisch naar de clubmeter.

0/1-spel:

Na het indrukken van Start volgt een automatische gok tussen 1 en 0 met 99,99% kans op 1. Ook deze prijs gaat automatisch naar de clubmeter.

Clubspel:

Het clubspel gebruikt dezelfde drie rollen. Indien de clubmeter voldoende punten bevat kan de speler een clubspel starten. De inzet bedraagt 5 of 10 punten per clubspel. Bij beide inzetten zijn kriskras wincombinaties mogelijk (zie prijzenschema).

Reel twist feature:

De Reel twist feature start door de volgende combinaties:

Inzet 5: drie gele of drie groene Reel twist-symbolen kriskras in zicht
Inzet 10: drie willekeurige Reel twist-symbolen kriskras in zicht.

Het feature spel bestaat uit een aantal rollen met symbolen:

Indien het verlichte symbool een prijs aangeeft wordt deze waarde overgezet naar de winmeter.
Indien het verlichte symbool een pijl bevat wordt de volgende rol geactiveerd en worden de nieuwe waardes verdubbeld.
Indien het verlichte symbool het woord stop geeft wordt de feature gestopt en worden de prijzen toegevoegd aan de winbank.

 
Gold run

Gold run bestaat uit een basisspel, een gamble spel en een feature spel.

Basisspel:

Het basisspel wordt gespeeld op 4 rollen, elk bedrukt met 25 symbolen. Wins (zie prijzenschema) gelden op de winlijn. Wins boven de 2 punten kunnen worden genomen,gegokt (max. 200). Tevens kan door middel van op de ‘Rollen Schudden’ knop (gamble select) te drukken de super gamble worden geactiveerd zodat u kunt proberen naar een hogere win te gokken.

Gamble:

Boven de 50 punten wordt de gamble een no-lose gamble. Wins van 200 punten worden automatisch genomen. Wins van 4 en hoger kunnen met ‘Herstel/Innen’ worden genomen.

Featurespel:

Bij 4 punten kan er worden gedrukt op ‘Rollen Schudden’ waardoor er een eventueel een prijs kan ontstaan of nog extra punten bij kunnen komen voor een andere feature.

Bij 5 punten komt er 1 of meerdere stappen voor het stappen spel in de spaarbak.

Bij 6 punten wordt Super JPM actief. Als Super JPM actief is en er wordt op de 2e en 3e rol een Super JPM-symbool gegeven op de winlijn dan krijgt de speler de op dat moment actieve pot.

Bij 7 punten wordt het stappen spel actief. Als er een win combinatie kan vallen met hulp van de muntjes verkregen bij stap 5 kan men door middel van Start of Superstap de rollen naar die posities brengen. Bij voldoende muntjes kan er op Rollen Schudden worden gedrukt voor een andere of helaas geen prijs.

Bij 8 punten volgt het Mix and Match spel. De 4e rol wordt naar een symbool gebracht en door middel van de start knop kan op Mix of op Match worden gedrukt. Bij Mix verschijnt er een ander symbool en bij Match wordt een wincombinatie van of 3 rollen of 4 rollen gemaakt. Het spel kan zelf ook beslissen om een symbool te Matchen.

Bij 9 punten wordt er een superhold actief. Met de knop Superhold gaat de rol of gaan de rollen die op dat moment actief zijn bij superhold een stap boven de winlijn en onder de winlijn. Met de bijbehorende Hold knop kan dan een symbool gekozen worden.

Bij 10 punten komt er een extra letter in de woorden Gold run. Als alle letters verlicht zijn vervolgt het Gold run spel.

Bij 11 punten worden alle letters verlicht in de woorden Gold run. Nu volgt ook het Gold run spel. Met de start knop kan gekozen worden voor Stop en Gold run. Bij Gold run krijgt men een prijs van 1 van de verlichte symbolen en bij stop stopt het spel en kan men de punten innen met de knop Neem Gold run.

Bij 12 punten wint men de jackpot van 200 punten.

contact